Forårsovervejelser #2

forår2

1: Kjole fra H&M, 2: Top fra Adidas, 3: Sweater fra Vila, 4: Top fra H&M, 5: Top fra Bik Bok, 6: Solbriller fra Monki, 7: Sneakers fra Adidas, 8: Nederdel fra Gina Tricot, 9: Shorts fra Vero Moda, 10: Nederdel fra Weekday, 11: T-shirt fra Stig P, 12: Sneakers fra Adidas, 13: T-shirt fra Bik Bok.

I dag er jeg iført nye sneakers og nye Wolford strømpebukser. Jeg så på DMI i går, at det ville blive 8 grader og tænkte, at jeg ville joine de andre forårshungrende danskere i sneakers og læderjakker. Forårsjakken er dog blevet derhjemme, og jeg har min Fjällräven på, men føler mig alligevel forårsklar. Selvom det jo faktisk talt stadig er februar og vinter. Og for at være rigtig forårsklar ville jeg gerne eje alle ovenstående ting. Det ville være så fint at kunne bruge tøjet på kryds og tværs, og jeg drømmer allerede om flere sneakers.

I dag står den på arbejde og prutteri ved kopimaskinen hele dagen og bagefter skal jeg hjem til en veninde og spise middag. Og have min fødselsdagsgave. Elsker virkelig når ens fødselsdag bare fortsætter og fortsætter. God mandag til jer.

5 thoughts on “Forårsovervejelser #2

  1. Pingback: Insta lately | According to Line

Leave a Reply

