Dagens: Nye sneakers og en helt masse prikker

IMG_8332prikkerIMG_8342

Jeg fandt ud af, at Thea og jeg ikke ville blive gode veninder. Så hun blev byttet og erstattet af denne lysere, mere finurlige model. Jeg er vild med, at disse adidas sneakers både er grå, hvide, prikkede og blå. En perfekt kombination. Og så er prikker bare the shit dette forår. Skjorten er fra asos, og jeg har fået den af veninde, som synes den blev for kort i ærmerne til hende. Hvor er det fantastisk at have veninder, som gladeligt deler ud af deres klædeskab, hvis det ikke passer. Det skal jeg selv blive bedre til i stedet for lynhurtigt at sætte det til salg på Trendsales.

Apropos Trendsales så har jeg fået solgt en del ud de seneste par uger. Fik nemlig to ugers gratis VIP derinde på min fødselsdag, og det har jeg udnyttet til fulde. Men jeg gider simpelthen ikke selv at købe det. Ikke nok med at de tager 4 % handelsgebyr, og at siden er klistret til med reklamer, så skal man også betale for sine annoncer? Det gider jeg altså ikke! Så til foråret skal jeg med nogle veninder + mødre have en stand på Farum loppemarked, hvor jeg forhåbentligt kan sælge ud. Jeg er nemlig i gang med en lille tøjopsparing til USA, for nøj, hvor vil jeg gerne have fat i både en trillion sneakers og en Michael Kors trio bag!

I må have en dejlig torsdag, jeg skal spise frokost med E i dag på vores ultimative-favorit-sandwich-café og så læse en helt masse til studiet. Dejlig kombination på en ellers ret så grå torsdag.

10 thoughts on “Dagens: Nye sneakers og en helt masse prikker

  1. Ih, de der sneakers er altså SÅ fine! Hvis jeg nu skulle købe nogle inden turen går til USA senere på året, så ville det nok blive dem. Hvor har du fundet dine henne? Og god ide at kombinere det sure med det søde – sandwich og læsning skal nok blive en god dag så. Jeg har taget læsningen med ind i sengen i dag, for ar gøre det lidt hyggeligere at læse on statistik 🙂

    • Jeg har købt dem i Nørgaar på Strøget 🙂 de er jo så fine altså, meget pænere end alle de sorte sneakers, hæhæ.
      Åh ja, man er nødt til at gøre det hyggeligt at læse, ellers bliver det jo total uudholdeligt!

  2. Sikke en fin skjorte! Jeg er begyndt at blive ret bidt af prikker igen 🙂
    Og så er det også nogle fine og feminine sneakers – normalt er jeg ikke så vild med sådan nogle, men de her er altså virkelig søde!
    KH Anne-Li

  3. Super hyggelig blog! Jeg har læst lidt med i smug længe 😉

    Jeg ville egentlig bare give dig ret i det med trendsales og så fortælle dig, at du kan oprette op til 20 annoncer helt indtil 31. Marts 🙂
    Gratis! Vel at mærke 🙂

  4. Hvor har du købt den flotte nederdel fra? Det er lige sådan en som kunne gøre mig modig nok til at gå med nederdele igen 🙂

    • De kostede 800 kr. og jeg købte dem i Nørgaard på Strøget 🙂 jeg tror ikke, at nogen har dem længere, så en søgning på Trendsales er nok mit bedste bud 🙂

Leave a Reply

