Lædervarer fra svigermor

hejlæder IMG_8318

Okay, overskriften er lidt kinky, men det er nu ikke helt dumt at have sådan en svigermor med forkærlighed for læder nogle gange. Specielt ikke når hun både er vild med at gøre gode kup i genbrugsforretninger OG lædervarer. Ovenstående kjole og bukser er sådanne læderkup, foretager af svigermor. Kjolen kommer jeg nok kun til at bruge med en sweater udover som på billedet, for helt ærligt, så tror jeg ikke, at jeg har modet til at gå i læderkjole på en hverdag – og festerne er der som tidligere nævnt langt imellem.

Bukserne er højtaljede og sidder faktisk rimelig godt og tæt – pånær på benene, hvor de er ret vidde. Jeg vil prøve at gå med dem opsmøgede, men ellers ender de nok som shorts, og det tror jeg også ville se ret sejt ud hertil foråret. Herligheden havde en samlet værdi af 300 kr, så man kan virkelig gøre nogle gode kup i genbrugsforretninger, hvis man ellers er tålmodig nok til at lede – dét er jeg dog sjældent, ha.

3 thoughts on “Lædervarer fra svigermor

  1. Den kjole bliver da genial med en sweater over.

    Begge mine lædernederdele er fra genbrug og jeg har også tidligere haft en læderjakke som jeg fandt i min lokale genbrugsbiks. Generelt synes jeg virkelig der er nogle kup at gøre.

  2. Man kan virkelig gøre sig nogle gode kup, hvis man bare er tålmodig. Jeg fandt engang et par læderbukser i genbrug, der også var ret vidde, men de kostede kun 80 kroner, så det var ret svært at lade dem ligge. Jeg endte med at klippe dem til shorts – ligesom du også overvejer, og så brugte jeg det resterende læder fra benene til at sy en lædertote. Så de blev godt udnyttet, synes jeg selv! 🙂

Leave a Reply

