Dagens: Næsten som ferie

IMG_8116 IMG_8156hvidogbordeaux

Åh, det har været en af de bedste weekender længe. Næsten som ferie. Fredag havde jeg helt fri og blev fejret med manér og bogstavligt talt badet i slik og søde sager. Mine forældre havde sørget for en lagkage, som lignede en stor kartoffelkage, som er min favorit flødeskumskage, ha ha, det var alt for sejt. Jeg spiste slik, drak rødvin og spiste også lidt chips, da E og jeg spillede bezzerwizzer mod de gamle (og vandt!). Vi blev og overnattede, og i går tog jeg med min mor på lagersalg, I ved, sådan en rigtig tøsetur.

Hjemme igen i vores egen lejlighed fik jeg taget billeder til en masse annoncer på trendsales, fik byttet en fødselsdagsgave og set tv. I dag er E og jeg stået tidligt op, for vi skulle hen i Super Brugsen som de første, når de åbnede, fordi vi elsker gode tilbud. Man er vel tilbudsjæger 😉 F.eks. har Super Brugsen knækbrødsblandinger på tilbud til 12 kr. i denne uge, og Euro Spar har skyr til kun en femmer.

Så i morgen står den på fitness (for første gang i mange måneder!), undervisning og læsning, så jeg kan slippe af med den feriestemning – gid den dog kunne vare noget længere 😉

5 thoughts on “Dagens: Næsten som ferie

  1. Det lyder da som en super lækker weekend med feriefornemmelser 🙂
    Jeg har heller ikke vinterferie i næste uge, så min weekend har også været lidt af det samme hjemme hos familien og til fest med gode venner. Det er nu også lidt skønt, selvom det var for en kort stund!
    Rigtig fint outfit – Du giver mig lyst til at hoppe i min plisserede nederdel og chunky striktrøje. Og nå ja, investere i et par Docs 😉

Leave a Reply

