Fødselsdagsbarn

IMG_8045IMG_8033

I dag er det såmænd min fødselsdag, og derfor har min morgenmad set ud som ovenstående. Wienerbrød, æg og bacon + en liter cocio hver til mig og E. Tilfældigvis har E og jeg begge undervisnings- og arbejdsfri i dag, hvorfor vi bare har slappet af og spist wienerbrød i lange baner. Jeg fylder 21, og hvordan jeg har det med, ved jeg ikke. Helt fint, tror jeg. 21 virker som en dejlig alder, hvor man stadig er meget ung, men alligevel voksen. Jeg har nogle muligheder foran mig, som jeg ikke havde for få år siden, og som jeg måske ikke har senere i livet. Så jeg vil prøve at nyde min alder i fulde drag!

Senere i dag skal E og jeg op til mine forældre, hvor jeg skal have lagkage til frokost og pizza til aftensmad – vi skal nemlig på italiensk restaurant. Jeg elsker virkelig familielivet, og en fødselsdag i familiens skød er lige mig 🙂

14 thoughts on “Fødselsdagsbarn

  1. Tillykke fine Emma! det lyder bestemt som om din dag er skøn 🙂
    Og mange mange tak for en fin blog 🙂 Jeg læste din gamle blog, som var en af mine yndlings, og blev noget så glad da jeg for lidt tid siden faldt over den her – så fedt at du er tilbage i blogland 😀

    Kh. Sofie

Leave a Reply

