Fraklip januar

hej7

I tror, at jeg ser ud på én måde, men i virkeligheden ser jeg til daglig ud som ovenstående.

IMG_7569

Når man bor sammen med en mand, så må man nogle gange finde sig i, at når der er tilbud på Pringles, så må de dele plads med smykker, p-piller og hårbørste.

IMG_7125

Og når man så ydermere bor sammen med en naturvidenskabelig mand, så må man forvente de mærkeligste installationer. Her ser I vores internet router med en raspberry pie (en mini computer) monteret på. Suk.

IMG_7557

I januar har jeg virkelig forgudet at have færdiglavet kødsovs i fryseren, for så tager det kun 10 min. at lave aftensmad.

IMG_7430

Min indre nærignumse er blevet udfordret af Løgismose humus, for den er godt nok lækker sammen med ristet rugbrød, agurk og kyllingepålæg.

fraklipjanuar

 For nogle uger siden vandt jeg hårprodukter hos Stylestories, juhu, så slipper jeg for den udgift. Og så drikker jeg som oftest min smoothie direkte fra plastbeholderen, for jeg hader virkelig at vaske op. Så næste gang I ser et glas med smoothie her på bloggen, så forestil jer mig bande og svovle over ekstra opvask 😉

3 thoughts on “Fraklip januar

  1. Åhr hvor jeg elsker dine fraklip. Nem aftensmad er virkelig et hit i eksamensperioder! Og hvem bander ikke over ekstra opvask? Glæder mig til livet med opvaskemaskine.

  2. Uh, jeg er faktisk ret vild med hummusen fra Levevis, på dåse. Måske du skal prøve den også? – Den er lidt billigere, men den er desværre ikke økologisk.

    Er vild med de første to billeder, de er ret sjove 🙂

Leave a Reply

