Dagens: Perfekt søndag

IMG_7524hej201

I dag har E og jeg vasket og tørretumblet sengetøj for første gang. Før har E’s mor gjort det, så nu føler vi os rigtig voksne, haha! Og nu skal vi til København, ind i Illums Bolighus, for E har et gavekort dertil, og vi overvejer at købe et Piet Hein flag, for vi har begge snart fødselsdag. Vi skal spise store sandwiches på vores stam sandwich café, og i aften skal vi i biografen. Vi giver den hele armen, for endelig har vi ferie sammen.

Nederdelen er faktisk ny og fra Gina Tricot til 99,- kr. Jeg synes, at den er et godt bud på en billig, moderigtig nederdel, som man kan tillade sig at smide ud, når den ikke længere er moderne. Det er måske ikke så godt for miljøet, men til gengæld er det godt for min økonomi. Faktisk har dette outfit kun kostet 240 kr. (hvis man ser bort fra støvlerne). Blusen er Fnubbu til 100 kr, som jeg købte på lagersalg engang, og halskæden købte jeg sidste år i Nice for 40 kr.

Jeg håber, at I får en dejlig søndag 🙂

6 thoughts on “Dagens: Perfekt søndag

  1. Haha, jeg kender godt det med at ens forældre (læs: mor) vasker ens tøj. Det gør min mor i hvert fald stadigvæk selvom jeg er 24 år ;-).

    Desuden vildt lækkert outfit, er helt vild med blusen 🙂

  2. Ha ha, vi har også tit ordnet sengetøj hjemme ved mine forældre. Det ér bare meget nemmere, når man kan få det tørretumblet, end når det hænger udstrakt i hele lejligheden, mens man desperat håber på, at det når at tørre, inden det bliver sovetid. Vi plejer dog at fikse det selv 😉

    Jeg er forresten helt vild med blusen, den er megapæn!

Leave a Reply

