Morgenlykke

IMG_7499hej23 IMG_7490

Denne morgen er sådan en morgen, som jeg har drømt om i umindelige tider. Hvor jeg sover til kl. 10 på trods af overboens støj. Sådan en morgen hvor jeg har overskud til at lave røræg og tilmed stege champignoner til. Og hvor jeg endelig finder den helt perfekte kombination af frugt til min morgensmoothie. Jeg bruger frosne mangostykker, og det fungerer helt perfekt i samspil med frisk kiwi, banan og ingefær.

Og sådan en morgen hvor jeg iklæder mig en ny kombination af mine to ynglings stykker tøj for tiden: Grøn sweater og grøn bling halskæde. Og det bedste af det hele er, at jeg har tid. Tid til at lytte til Beyoncé, lave kommende blogindlæg og plukke mine øjenbryn. Snart skal jeg på arbejde og derefter frivilligt arbejde, og det føles fantastisk at være veludhvilet og klar til at tage afsted i stedet for at vælte ud af sengen, klatte make-up i ansigtet og sluge den sædvanlige solgryn. Åh ferie, du må aldrig forsvinde, lad dette vare for evigt.

3 thoughts on “Morgenlykke

  1. Årh, den smoothie ser god ud!
    Hvor meget ingefær putter du i? De sidste par gange jeg har puttet ingefær i mine smoothies, så har de bare været så stærke at jeg ikke har kunne drikke den 😀

    Smiles,
    Maia/http://fitskinnyandhealthy.wordpress.com/

    • Jeg kommer ca. 1 x 1 cm. i tror jeg 🙂 man kan lige smage ingefæren, men den er ikke dominerende, det synes jeg er vildt lækkert 🙂

  2. Haps, haps, haps – den smoothie skal jeg helt sikkert prøve så snart at vejret er bedre! Må indrømme at jeg er for doven til at lave det når det er mørkt (der virker toastbrød og smeltet chokolade bare mere fristende 😉 )

Leave a Reply

