Dagens: OMFG

IMG_7467hejIMG_7486

Oh my fucking gown, jeg skal til Stine Goya modeshow.

I ved, at jeg elsker, elsker, elsker Stine Goya og hendes finurlige drømmeverden af tøj. Jeg er simpelthen SÅ spændt og ved slet ikke, hvad jeg skal tage på. Stine Goyas eget design selvfølgelig, spørgsmålet er bare hvilken kjole, det skal være. Eller… Virker det mærkeligt stalker agtigt at komme i en kjole af designeren selv, for er man så sej og moderigtig på den casual måde?

I tænker måske, hvorfor faen’ jeg er blevet inviteret til sådan en kæmpe begivenhed, men det er jeg faktisk slet ikke. Det bar’ kontakter, bitches. Ej ha ha, min mor kender en, der er med til at arrangere det, og så har jeg fået lov til at komme med. Oven i hatten skal jeg også med til en række andre shows, blandt andet Ivan Grundahl, og jeg glæder mig til at spotte kendisser, få gratis drikkevarer og generelt bare være en del af modeverdenen et par dage. Og hvis nogen skulle spørge, så er jeg selvfølgelig inviteret, fordi jeg er en fantastisk modeblogger.

14 thoughts on “Dagens: OMFG

  1. Hvor er du heldig, og s e l v f ø l g e l i g er der fordi du er en super blogger.
    Jeg synes det er så fint at hylde designeren ved at komme i en af hans, eller hendes, tidligere kreationer. Hvis du spørger mig, skal du hoppe i den første kjole du købte og stadig bruger. Det viser da på alle måde at du sætter pris på hendes design 🙂

    • Ja, klart ikke? Uh, det er faktisk en god idé, men den er nu ret slidt i det, så jeg overvejer pastel kjolen med ballonen, hvis du kan huske den? Men ville det ikke være helt vildt pinligt, hvis der var andre med den samme kjole på??

  2. IiIIIHhhh hvor er det snyd!! Jeg plejer også, at være til 2-3 shows pga. kontakter, og ikke en skid på grund af min fab person 😉
    PS: du skal snildt have goya på. Jeg havde dalsjo armbånd på i sommers, det var ret coolt.

Leave a Reply

