Jeg er lige lidt stille

IMG_6889

Jeg er lige lidt stille frem til på onsdag. Der skal jeg til mundtlig eksamen i 2000 siders pensum, gisp. Om hjernen, kognition og alle mulige andre rigtig vigtige ting. Så nu sidder jeg alene i et stort klasselokale på mit studie, bordene er stillet som hvis jeg skulle til eksamen og så sidder jeg og øver oplæg. Og kigger blogs. Og øver oplæg. Og kigger blogs. Og øver blogs. Nej vent, hjerneanatomi? Mit hoved roder rundt med tøj, jeg godt kunne tænke mig at købe, det orbitofrontale cortex og det anterior cingulate cortex. Bare jeg ikke kommer til at snakke om forårskollektioner til eksamen…

6 thoughts on “Jeg er lige lidt stille

  1. Åh om jeg kender den følelse. Sidder selv på læsesalen. Skriver speciale. Læser blogs. Skriver lidt mere speciale. Og hov! Så ramte jeg din blog. Held og lykke med din eksamen. Den lyder som lidt af en dræber.

Leave a Reply

