Dagens: Når solen går nedover læsesalen

nykjole

Kjolen er ny og fra Gina Tricot til 149,- kr.

Jeg føler mig faktisk lidt tom for ord i øjeblikket. Jeg føler, at jeg befinder mig et mærkeligt sted i mit liv lige nu. Intet er sådan helt forkert, og jeg går med en følelse af generel lykke på trods af både regnvejr, eksamen og lugten af sure sokker på læsesalen. Tingene går sin gang, jeg studerer, og mit liv skrider fremad, som jeg ønsker det.

Hverken min bums i næsen eller min dobbeltbums på kinden generer mig, ej heller er jeg utilfreds med min appelsinhud på numsen. Jobbet er ikke det mest spændende, læsningen tenderer til kedelig, og der er ikke fest og farver på programmet. Men det er okay, for jeg har så meget tid til at gøre alle de ting, jeg gerne vil. Lige nu nyder jeg bare, at hverdagen er stille og rolig, at kærligheden blomstrer, at jeg har købt en flot og billig kjole, og at jeg har den på, selvom jeg bare læser til eksamen. Så mens solen går nedover læsesalen, tænker jeg på, hvor heldig jeg er og over de mange små glæder i min rutineprægede hverdag.

13 thoughts on “Dagens: Når solen går nedover læsesalen

  1. Jeg synes det er sådan et fint indlæg og tankegang 🙂
    Jeg har det meget ligesom dig i øjeblikket – der behøver ikke ske de store vilde ting, for det helt almindelige hverdagsliv er så skønt og godt, at det bare er nok i sig selv 🙂

  2. Er lidt misundelig på din lykke, det lyder virkelig rart 🙂
    Derudover vil jeg bare sige at du er for lækker i den kjole, man kan virkelig se at du har tabt dig, selvom du nu altid har været lækker! 🙂
    Knus knus og knus fra Amager!

Leave a Reply

