Dagens: Oh My Pants?

IMG_7225Unavngiven

Som I måske har lagt mærke til, har bukser ikke optrådt på bloggen. Før nu. Fordi jeg har tabt mig en smule, så tænkte jeg, at nu skulle det være nu. Så jeg gik all in og købte to par. Og hvad dælen tænkte jeg på? For 980,- kr. kunne jeg have købt en masse smukke nederdele eller en Stine Goya kjole. Men jeg håber alligevel, at vi bliver gode venner, bukserne og mig, og at det kan gøre det lettere for mig at klæde mig på i hverdagen.

Mens jeg sidder og skriver iført nye bukser, så kan jeg ikke lade være med at føle, at hele min krop er “out there”. Mine brede hofter, mine runde lår og min flade numse. Før har jeg gemt det hele lidt væk under farverige skørter, fordi jeg ikke har haft de der tynde modelben. Hvilket jo er total åndssvagt, men sådan har jeg haft det. Så nu kaster jeg altså mine kvindelige former “out there”, og så har jeg bare at vænne mig til det.

10 thoughts on “Dagens: Oh My Pants?

  1. De er da fine! Hvilket mærke er det? Jeg har lidt samme facon som dig (dog med en større bagdel) og er altid på udkig efter velsiddende bukser.

    • De er fra Samsøe Samsøe og er dejligt højtaljede, så de dækker både mave, hofter og bagdel ordentligt – jeg er så lykkelig for, at højtaljede bukser er på mode, ha ha!

  2. Wow wow! Smækre bukser! De sidder super flot! Jeg har altid problemer med at finde bukser, der sidder godt. Men et godt (og billigere) alternativ er måske Monkis “skinny fit, tight leg, normal waist”? Det var en god veninde, der praktisk talt tvang mig til at prøve dem, da jeg ellers lider af kronisk hængerøv i de fleste bukser 😀

Leave a Reply

