Nytårsforsæt

Før jeg afslører mine tæer-krummende-sved-dryppende spændende nytårsforsæt, vil jeg først fortælle, at jeg havde en dejlig nytårsaften. Min indre nytårskyniker er svundet i størrelse, og jeg tager faktisk mig selv i at glæde mig lidt til næste nytår. Måske det bliver endnu bedre. Der følger lidt billeder fra min aften.

IMG_7317

Glad med alkohol i blodet, mad mellem tænderne og godt med rødvin i glasset.

IMG_7306

IMG_7328IMG_7313IMG_7307

Tænder I også halvnøgne damer nytårsaften?

IMG_7325

IMG_7333

Min dejlige veninde Christine og jeg

Udover mine velreflekterede nytårsforsæt om at leve i nuet, sætte pris på mine nærmeste og tage mere initiativ selv, så har jeg også nogle nede på jorden forsæt. Jeg har en eller anden idé om, at hvis jeg til daglig er soigneret og føler mig godt tilpas, så bliver hverdagen nemmere og overskuddet større, og jeg kan dermed lettere opfylde mine store og betydningsfulde forsæt.

Så jeg vil gerne bruge tandtråd og undgå tandpine. Jeg vil passe bedre på mit hår og ikke lade seks måneder passere, før jeg besøger min frisør. Jeg vil rense min hud og spise bedre, så jeg både kan opnå og udstråle energi.

Men jeg vil også slappe mere af i 2014. Se en film, gå nogle flere ture eller bare tage en lur. Jeg er i 2013 blevet rigtig god til at sige fra og slappe af, når jeg har brug for det, men jeg kan blive endnu bedre til det.

 2014 bliver et godt år. Det kan jeg virkelig mærke.

11 thoughts on “Nytårsforsæt

  1. Hvor er det første billede fin, og teksten endnu finere.
    Jeg synes det lyder som nogle godt forsæt, jeg deler selv et par af dem med dig – specielt den med at gå en tur, det giver ro i sjælen og er godt for hele apparatet.

    Vi havde de vildeste bordbomber til nytår, er helt ked af jeg ikke fik taget et billede af dem. Dem vi holdt nytår hos havde fundet dem i en kasse, og de var altså en del år gamle. Der var tre med damer og tre med mænd, alle letpåklædte og meget 80-agtige på den sindsyge måde… De mænd der, haha… Der du over var der så meget konfetti i at det var helt sindsygt og så gav de det vildste knald 😀

    • Ja, jeg elsker at gå tur og især med nogle, ma holder af 🙂
      Ha ha, det lyder mega nice med de der bordbomber! 🙂

  2. Det lyder som nogle rigtig gode nytårsfortsæt, som man let burde kunne leve op til. De der nytårsfortsæt “tab dig ti kilo” eller “spis aldrig mere slik” holder bare aldrig! 😀

  3. Synes du mangler et nytårsforsæt som hedder: Drikke mere kaffe med Liv og/eller invitere hende over når jeg ser film! Godt nytår ❤

Leave a Reply

