Udsalgskøb

IMG_7354

Ring til 49,- hos Norr, øreringe til 40,- i Pieces

IMG_7361

Bukser til 480,- per par fra Samsøe Samsøe

IMG_7349

Sweater til 200,- fra Envii

Uhh, jeg synes, at jeg har gjort nogle gode udsalgskøb. Især er jeg spændt på, om jeg får gået med de bukser der. Har ikke gået med bukser i over et år, er helt igennem nederdele- og kjolepige, så det bliver lidt af en udfordring for mig. Sweateren har den smukkeste grønne farve, og ringen fuldender min samling. Øreringene var ikke på tilbud, men så billige at jeg ikke kunne modstå. Nu er det så også slut med flere køb, men jeg har snart fødselsdag, så må se at få bakset nogle ønsker sammen – det bliver nok ikke svært 😉

18 thoughts on “Udsalgskøb

  1. Så gode køb du har gjort dig.
    Jeg har tidligere været en helt igennem kjole og nederdelspige, men idag går jeg primært i bukser. Det kan faktisk ændre sig, men der er en periode hvor busker føles lige lovlig stramme… 🙂

  2. Jeg er total jeans pige, så synes at det er vildt fedt, at du kun går i nederdele og kjoler 🙂
    Håber at du kommer ibrug med bukserne. De ser ihvertfald fine ud 🙂

Leave a Reply

