Julegaver 2013

IMG_7121

Nederdel fra Zara, som er aaalt for kort, så den skal byttes. Her ser I forresten min kæreste, tjek lige det svaj i hoften, uh la la 😉

IMG_7129

Matte rød læbestift fra MAC. Sådan en har jeg ønsket mig i umindelige tider.

IMG_7137

Favoritstrømpebukser fra Wolford. Jeg glæder mig til, at foråret kommer, så jeg kan tage dem i brug og slipper for strømpebukser fra helvede: H&M’s 200 denier.

julegaver

Hjemmestrikket cardigan og lækker hårkur

IMG_7115 Kähler vase

IMG_7116

Royal Copenhagen skåle/lysestager (?)

IMG_7122

Og endelig den smukkeste ring fra Jane Kønig. Så nu er jeg godt på vej mod at være stereotyp mode/bolig blogger: Kähler, Kønig, Royal Copenhagen, Kay Bojesen mfl. Jeg mangler bare en cubusstage og noget fra HAY – så er det godt, jeg snart har fødselsdag 😉

11 thoughts on “Julegaver 2013

  1. Haha, man må indrømme at det er en masse stereotyp-mærker, du har fået der. Men ikke desto mindre, virkelig lækkert 😀
    En matte læbestift måtte også MEGET gerne komme hjem til mig. Og den hjemmestrikkede sweater, wauw!

Leave a Reply

