Dagens: Julefrokost

Unavngiven IMG_7097

Det vrimler jo med dagens for tiden! Hvad synes I egentligt om dagens her på bloggen? Kommer I for tøjet eller for ordene? Personligt er jeg mest vild med at skrive selve indlæggene, mit tøj er faktisk mest bare en ramme om bloggen – selvom der selvfølgelig ikke hersker vivl om, at jeg forguder kjoler. Bloggen hedder jo ikke Oh My Gown for ingenting 😉

Min eksamensopgave er lige ved at være færdig, jeg har været til de obligatoriske familiejulefrokoster, og nu vender jeg opmærksomheden mod en mundtlig eksamen, som løber af stablen den 15. januar. Jeg bliver nok nødt til at vænne mig til, at det her eksamensræs ikke stopper, før jeg er færdiguddannet. Det bliver for sindssygt ikke at skulle være under et sådant pres konstant. Til gengæld er jeg psykolog, når jeg er færdig. Psykolog. Det kan jeg slet ikke forholde mig til. En psykolog er jo sådan én, som har masser af viden, er vis og kan rådgive andre mennesker. Godt der er mange år til jeg er færdig.

7 thoughts on “Dagens: Julefrokost

  1. Sikke en fin kjole 🙂

    Jeg har det på samme måde med min uddannelse – når jeg er færdig, er jeg jo.. voksen og klog. Det er jeg ikke helt klar til, så det passer mig udmærket, at der er nogle år endnu!
    Og jeg kommer både for billeder og ord, så klø du bare på med begge 🙂

  2. Jeg kommer i høj grad pga. teksten! 🙂 Men elsker, når der er billeder til, men ja, jeg kommer hovedsageligt pga. det indholdsmæssige og ikke det visuelle! Du er faktisk blevet min yndlingsblogger, fordi du er så meget anderledes (og sjovere!) end mange andre! 🙂

  3. Jeg kommer for både ord og billeder 🙂
    Og hvor er kjolen i øvrigt fin til dig!

    Og du er ikke den eneste der ser frem til ikke at skulle læse til eksamen – Idag tager jeg dog nogle timers fri! Jeg kom til at se serier til klokken to i nat, og nu vil jeg smutte ind til byen og kigge udsalg!

  4. Vil sige, at det kommer meget an på, hvad indlægget omhandler. Hvis teksten er alt for lang og med lange sætninger, så må jeg ærligt indrømme, at jeg kun får kigget billederne og skimtet teksten hurtigt igennem. Jeg elsker smukke og personlige billeder – så for mig er det en fornøjelse, når et indlæg er bombaderet med billeder :-).
    Og desuden ser du gudesmuk ud på billederne – den kjole er helt fantastisk med de smukke bare skuldre.

Leave a Reply

