Dagens: Utro med Storm og Marie

IMG_6945stormmariestormmarie2

En silkekjole i et smukt print, der ikke er fra Stine Goya. Jeg kan ikke undgå at føle mig lidt uartig og lidt som om, at jeg er utro med min elskede. Men altså, så er det jo bare tøj, haha, selvom jeg ofte kan få meget stærke følelser for mit tøj. Billederne er forresten fra min fars fødselsdag i går, jeg har slet ikke så flot tøj på, når jeg sidder med eksamen.

Lige nu sidder jeg i Fredensborg hos mine forældre ved min fars gamle chatol. Solen skinner ind på min computerskærm, og spytpletterne på skærmen bliver tydelige i solskinnet. I morgen er det juleaften, og selvom jeg glæder mig til at være sammen med min familie, så er jeg også lidt ligelad. Jeg vil bare gerne have afleveret min eksamensopgave, som jeg i skrivende stund sidder og overspringshandler fra. Jul er hyggeligt nok, men jeg glæder mig alligevel til det er overstået, så sænker roen sig for alvor, og tilbudsaviserne er ikke længere fyldt med julemedister og and fra frost. Indtil da skal jeg have købt juletræ med min far, skrevet noget mere om Piaget og Vygotsky i min opgave, have pakket nogle julegaver ind og gøre mig umage for rigtig at hygge igennem i morgen.

Jeg håber, at I hygger derude bag skærmene, og hvis ikke så fat mod: Julen er overstået om et splitsekund, og så er der et helt år til næste gang.

4 thoughts on “Dagens: Utro med Storm og Marie

  1. Er det en trøst at jeg også sidder bag skærmen og overspringshandler fra de dispositioner jeg er ved at lave til min mundtlige eksamen i makroøkonomi? 😉

    Jeg er en lille smule stresset over, at det er dagen før dagen, men på den anden side glæder jeg mig til at lade juelfreden sænke sig og bare nyde en dag i selskab med de mennesker der betyder aller mest for mig! Og heldigvis har jeg indhentet den læsning jeg var bagud 😉

    Kjolen er i øvrigt fantastisk!

  2. Sgu en flot kjole, Emma!
    Jeg har læst med her på din nye blog siden den blev anbefalet af Miriam. Jeg er gammel læser fra Fashion Affairs, det er godt at se, du har bevaret din Goya-kærlighed!

    • Hej Laura. Dejligt at høre fra dig. Vildt nok du læste med på Fashion Affairs, jeg troede vi ingen læsere havde, ha ha!
      Rigtig glædelig jul til dig 🙂

Leave a Reply

