Året der gik #1

I er sikkert ved at spasse ud over, at alle blogs kører de samme typer indlæg for tiden: jul, nytår og året der gik. Men siden der er kommet en del nye læsere til i løbet af efteråret, så får I alligevel året der gik. Og der er nogle ret gode indlæg imellem, hvis jeg skal sige det 😉 Indlæggene er alle fra foråret 2013.

Vi starter med det første indlæg, jeg i sin tid udgav. Det handler om min tur til Nice i januar måned med min veninde, hvor det føltes som at lande på vandet. Læs med her

IMG_1687IMG_1509IMG_1585IMG_1746

Det næste indlæg handler skam også om Nice, og jeg spekulerede over, hvordan det var at bo et så magisk sted. Læs med her.

PicMonkey Collage5collage3

Jeg skrev også om pink kondisko, kondivand og klamme sportshaller. Læs med her. 

IMG_2573filter

Jeg havde selvfølgelige også Stine Goya kjoler på både her og her

IMG_2633

IMG_2706

Jeg skrev om marker og det dersen familie. Læs her.

IMG_2803

Og jeg lavede et indlæg til ære for min kæreste højtalere. Læs med her.

IMG_3215brugden

Og så skrev jeg også om turister med skræk for at blive solskoldede på issen. Læs med her.

picmonkey-collage4

Næste gang kommer det til at handle om sommeren 2013, hvor jeg bl.a. var i Ecuador 🙂

One thought on “Året der gik #1

Leave a Reply

