Sidste øjebliks julegaver under 300 kr.

julegaver2

1. Børnesæt 80 kr. 2. Butterfly 299 kr. 3. Sengesæt 199 kr. 4. Mormor, fortæl nu 199 kr. 5. Pude 119 kr. 6. Lampe 199 kr. 7. Taske 279 kr. 8. Metalkurv 80 kr. 9. Pudebetræk 70 kr.  10. Seler 70 kr. 11. Vase 169 kr. 12. Skål 40 kr. 13. Skål 149 kr. 14. Herrebluse 80 kr. 15. Leopardsneakers 249 kr. 16. Mumikop 150 kr. 17. Taske 279 kr. 18. 2 billetter til fodboldkamp 300 kr.

Hvis du som mig altid er i sidste øjeblik med julegaverne, så er her nogle gode ideer til hele familien. Bogen ‘Mormor fortæl nu’ kan også fås til andre bedsteforældre, og i bogen kan min mormor skrive om hendes barndom og meget mere. Så har jeg nedskrevet de elskede historier, jeg er blevet fortalt som barn, til når min dejlige mormor engang ikke er her længere.

Man kan købe billetter til en fodboldkamp til kæresten, en flot bordeaux taske til veninden eller et alt for sødt sæt til sin niece. Eller hvad med seler til kæresten, en flot butterfly til far og lækkert boligtilbehør til mor?

Personligt har jeg ingen julegaver købt, så jeg er rimelig bagud, og det skulle ikke undre mig, om man kan finde mig stresse rundt i Lyngby Storcenter den 23. december 😉

3 thoughts on “Sidste øjebliks julegaver under 300 kr.

Leave a Reply

