Nyt bord fra Søstrene Grene

IMG_6934

Min veninde arbejder i Søstrene Grene og har været så sød at hjælpe mig med at købe dette lille fine bord derfra. E og jeg har virkelig manglet sådan et i vores lejlighed til at stille en kop kaffe, snacks eller lignende, mens vi sidder og slår hjernen fra foran fjerneren. Som i dag hvor jeg sidder under min dyne og skriver eksamensopgave. Syg. Så jeg allierer med med masser af kamillethe og kleenex, holder hovedet højt og skriver på livet løs. Det skal bare overstås!

Bordet koster blot 148,- kr. og man kan få det i tre størrelser. Dog tvivler jeg på, at Søstrene Grene har alle størrelser og farver tilbage, men det er et forsøg værd at spørge. Husk at spørge om de har det på lageret, for det har de ofte, ifølge min veninde. Et lille Søstrene Grene insider tip 😉

God decemberonsdag til jer.

9 thoughts on “Nyt bord fra Søstrene Grene

  1. Åhr hvor ser det hyggeligt ud. Og sikke et fint bord. Hvem havde tænkt at Søstrene Grene kunne den slags. God bedring og ikke mindst; god opgaveskrivning 🙂

Leave a Reply

