Dagens: Verdens sejeste mor #2

IMG_6895 

Hey, hva’ så?

collage1IMG_6920IMG_6918collage2

Vi har tidligere fastlået her, at det er mig, som har den sejeste mor i verden. Hvis du vil battle, så skriv endelig. Min mor er virkelig alt for sej til at strikke, og ovenstående er ingen undtagelse. Mint, guld og striber. What’s not to like?

I dag har jeg diskuteret eksamensartikler sammen med mine studiepiger og egentligt haft det ret godt på trods af mega eksamensstress. Det skal nok gå, og når vi er færdige med eksamener så skal vi have cocktailaften, I ved, sådan en rigtig tøseaften hvor vi skal lytte til stærke kvinder, der synger for fuld røst, drikke Cosmopolitans, have pallietkjoler på og føle os som Carrie i Sex & the City. Og så skal jeg bare ligge vandret i en hel uge. Og måske på en afbudsrejse. Det bliver den mest fantastiske følelse at afslutte det hårdeste semester på bachelordelen på psykologi.

Min kæreste, E, har sin bror på besøg lige nu, og de nørder formler, som jeg overhovedet ikke forstår. Så jeg sidder i sofaen ved siden af, lytter til Quadron, blogger og overvejer om jeg skal klikke en kjole fra asos hjem. Sådan som blogland er flydt over med den rabatkode i dag, så er det svært ikke at blive fristet.

Fortsat dejlig 3. advent til jer 🙂

4 thoughts on “Dagens: Verdens sejeste mor #2

Leave a Reply

