Tøj jeg drømmer om, men aldrig fik købt

Unavngiven

Det er altid en stor beslutning, når man skal købe noget nyt tøj.

For mig er det i hvert fald. Jeg argumenterer for og imod, snakker med mine veninder, min kæreste og sågar min mor (som dog altid svarer, at det ser vældig smart ud), og jeg prøver at forestille mig tøjet i samspil med resten af min garderobe. For det meste får tøjet nej-stemplet, og det ryger i glemmebogen. Men noget af tøjet sidder fast i mit hovede, og jeg kan blive SÅ ærgerlig over, at jeg ikke lige havde ja-hatten på den dag. Ovenstående er tøj jeg drømmer om, men aldrig fik købt.

Der er mange ting fra H&M og især de røde bukser drømmer jeg om, da jeg har blazeren. Blondehalskæderne kunne man købe for flere år siden, men jeg har aldrig glemt dem og tjekker trendsales og ebay jævnligt. Det famøse nittebælte, Marni for H&M stiletterne, den sorte Zarah Voigt halskæde og guldringen fra Stine Goya x Sophie Bille Brahe spøger også stadig i min hukommelse.

Har I noget tøj, I drømmer om, men aldrig fik købt?

10 thoughts on “Tøj jeg drømmer om, men aldrig fik købt

  1. Det er også nogle labre sager! 🙂 Jeg kender det alt for godt, det med at man tøver lidt for længe! Jeg har dog en tendens til at gennem”trawle” nettet for at finde mine “obsessions”, så indimellem er jeg heldig! F.eks. opdagede jeg først mærket Ganni lidt for sent til at kunne få fingre i denne labre kjole, som Emily også har: http://missjeanett.dk/2013/01/new-in-ganni-dress/
    Og da jeg så ellers gik på jagt efter den var den udsolgt ALLE steder – så jeg havde siddet og sukket og ærget mig i et halvt års tid over, at jeg var for langsom…. Lige indtil jeg en dag fik en mail fra Asos, at de havde fået et lille parti hjem af Ganni varer og SÅ slog jeg til- og så endda kun til en tredjedel af prisen! 😉 Der var min lykke gjort! 😀

  2. Den røde H&M-Garden Collection-kjole stod også længe på min liste, indtil jeg sidste år fandt den på DBA, helt ny og til spotpris. Yay! Det samme med andre af kjolerne fra The Garden Collection, den sidste købte jeg i sommers, og brugte flittigt. Godt køb, og godt jeg fik fat i den! (Generelt er jeg nok lidt for god til at få købt de ting, jeg kigger længe efter, ahæm. Og har tit en god shoppe-karma (7-9-13, for guds skyld!))

    Jeg synes dog alligevel, det er ret rart, at mange af de ting, jeg ikke troede, jeg kunne leve uden, nu virker meget fornuftige at undlade at havekøbe. Problemet er så bare, at finde ud af, hvilke ting det er, før man køber eller ej 😉

    • Hvor er du heldig med den shoppekarma der! Men ja, der er også mange ting, som jeg har endt med at købe, men som bare hænger i skabet nu, desværre :/

Leave a Reply

