Undercover blogger

Unavngiven

I går serverede jeg til et ret skægt event hos Paustian. Min veninde arbejder der og havde spurgt, om jeg ville servere sammen med hende. Da jeg hørte, hvilket event det var, sagde jeg straks ja.

For i går var bloggere, modemennesker og andre trendy mennesker med mange følge følgere på Instagram samlet for at lære Paustian huset at kende (Paustian er hovedleverandør af kendte mærker som f.eks. Eames og Hay, de har en virkelig nice butik, tjek det lige ud!). Det var sjovt at være undercover blogger som tjener og se, hvordan sådan et event løb af stablen. Man læser jo så ofte om sådan nogle events og undrer sig over, hvad de der bloggere egentligt laver. Altså, i går lavede de ikke så meget, de spiste, drak og minglede. Nogle heldige vandt varer fra Paustian. Det var faktisk rimelig stille og roligt.

Og for mig er det mærkeligt at tænke på, at (nogle) bloggere har sådan en hverdag, hvor de flere gange om ugen bliver vartet op og får serveret gratis mad. Bare fordi de “er” noget. Og selv følte jeg mig lidt som Dan i Gossip Girl, da han ved et uheld skal servere for Serenas familie.

Men på trods af min misundelse, så var det faktisk virkelig sjovt at servere. Min veninde have vildt godt styr på hele tiden at holde bordene rene, samle flasker ind, gå rundt med fadet på den rigtige måde, og jeg fulgte halvkejtet efter. Og så er det bare virkelig sjovt at arbejde sammen med en god veninde. Selvom vores arbejde ikke bestod i at mingle og tage billeder til instagram.

2 thoughts on “Undercover blogger

Leave a Reply

