Dagens: Velkommen til!

IMG_6798Unavngiven

Bluse fra Stine Goya, halskæde fra Zarah Voigt og nederdel fra H&M 

Fucking seje Miriam har anbefalet mig på sin blog! MEGA nice. Og derfor er der kommet et par nye læsere til, så derfor vil jeg gerne sige hej og velkommen 🙂 Velkommen!

I går var jeg hjemme hele dagen og lave nogle ret vigtige eksamensrapporter, som skal afleveres på onsdag. Min kæreste, E, var også hjemme, og det er bare svært at koncentrere sig to mennesker i en 55 kvm. lejlighed. Vi blev hele tiden forstyrret af hinanden, først fordi den ene (mig) snakkede med sig selv, og bagefter fordi den anden (ham) blev ved med at forstyrre og sige søde ting. Til sidst overgav vi os til hinanden (indsæt Titanic melodi), og så fik ingen af os lavet noget som helst. Andet end at putte selvfølgelig. Og det må karakteriseres som værende lige så vigtigt som eksamen, synes jeg.

10 thoughts on “Dagens: Velkommen til!

  1. Miriam har ret – du er i den grad værd at smutte forbi. Synes du er befriende og forfriskende ærlig her i det til tider lyserøde blogland. Det kan vi allesammen lære noget af. Jeg synes det er modigt 🙂

  2. Jeg har hængt med herinde i noget tid efterhånden – det er så dejligt for dig at få sådan en anbefaling med! 🙂 Helt fortjent!

    Jeg nyder at læse med herinde, og bliver helt sikkert hængende 😉

  3. Jeg kommer også via Miriam og er virkelig glad for hendes anbefaling. Læste tre-fire indlæg og fulgte dig prompte via Bloglovin. Selv om du er en del yngre end mig, har vi nogle ting til fælles… fx kropsfacon (som dig går jeg også meget i kjole/nederdel), interessen for psykologi (selv om det for dig er mere end en interesse) og forbindelsen til Norge (jeg har en norsk kæreste og derigennem norsk familie). Så du er et hyggeligt nyt bekendtskab i min Bloglovin-feed. 🙂

Leave a Reply

