Budget versus rigtig budget

Unavngiven 

&Other Stories versus Asos

Jeg drømmer om en grå kjole. Helst den ovenstående fra Stories. Jeg har prøvet den, og den sidder fantastisk. En kjole der er lavet til piger med hofter. Perfekt. Og så vil de se så godt ud med en sweater udover. Men selvom &Other Stories (og Zara også for den sags skyld) skal forestille at være high street, så synes jeg altså, at 950 kr. for en kjole er for dyrt. Er det ikke det en kjole koster hos Acne? Eller?

Kjolen fra Asos er derimod rigtig budgetvenlig. Næsten så man kan kalde den billig. Og hvis man kan fikse sig en rabatkode, så kan man næsten ikke lade være, vel? Og rullekraver er jo the shit denne vinter. Det eneste der holder mig tilbage (udover shoppestop, men det går ligesom ikke så godt) er tanken om gigantiske svedpletter under armene. Jeg har ikke god erfaring med gråt tøj. Har I det?

12 thoughts on “Budget versus rigtig budget

  1. Er vild med din overskrift, ha ha 🙂
    Er enig i, at 950 kroner er liidt pebret, men det er nu også en virkelig fin kjole!
    Og nej, sved og gråt har jeg heller ikke den bedste erfaring med, men man kan jo altid få sig en af de der super-deodoranter med krystal eller hvad det nu er. Du kan jo spørge efter dem – tror både du kan få noget i Matas og på apoteket 🙂

  2. Jeg tror det var det kjoler fra acne kostede for 5-7 år siden? 🙂 Jeg synes også det er for dyrt til at være highstreet. Highstreet er 250 kr i H&M…
    Den er nu ellers rigtig fin, og kunne det ikke tænkes at den rammer udsalget snart?

    • Ja, du har nok ret. Men altså, 950 kr. for en kjole er sgu pebret! Men den er fandme flot. Og ja, jeg satser også på, at kjolen fra asos kommer på udsalg! Så skal den i hvert fald helt sikkert sendes hjem til mig 🙂

Leave a Reply

