Fraklip

fraklip2

Frokost, Vogue plakat og ny ring fra Pieces x Julie Sandlau

IMG_6676

Øreringe fra Zarah Voigt

IMG_6772

Småkager lavet af småkagedej fra Netto. Hausfrau credit med minimal indsats

IMG_6725

Grene ude foran mit vindue. Har overvejet at klippe et par stykker af og komme dem i en vase. Men må man egentligt det?

fraklip1

Vindueskarm og julefrokost outfit

IMG_6691

Et lille kig ind på” min” hylde

IMG_6694

Og igen. Skal snart have købt nogle æsker til opbevaring af smykker. Søstrene Grene here I come ❤

IMG_6774

Og glædelig 2. december 🙂

Et fint og poleret fraklip herfra min stearinsbelyste stue i Lyngby. For tiden er jeg gået i gang med et mindre indretningsprojekt af soveværelset og har i den forbindelse fundet gamle Vogue blade frem. Det indrammede billede er en tysk forside fra Vogue, som jeg købte på interrail i 2011. Min første rigtige rejse alene, hvor jeg købte Vogue og Elle blade i hver storby i Europa og slæbte dem rundt fra hostel til hostel i 3 uger. Ha ha, så vil man altså gerne have udenlandske blade med hjem!

I dag har jeg været på arbejde fra 9-17 og lavet spørgeskemaer. Det er udfordrende at have et studiejob 15 timer om ugen, og nu hvor eksamen nærmer sig, kan jeg mærke, at den hurtige hjerterytme, åndenøden og de små sveddråber på panden langsomt begynder at starte. For kan jeg nå at læse det hele? Kan jeg nå at huske alle begreberne, hjernedelene og statistikken? Der er ikke så meget andet at gøre end at klø på med læsningen og slappe af under indlagte pauser. Og så virkelig slappe af, acceptere det er okay at holde fri, drikke kaffe med whiskey og se en god film. Om lidt skal jeg gøre netop ovenstående og se Take Shelter.

3 thoughts on “Fraklip

Leave a Reply

