Åh kære blog, jeg har savnet dig

Unavngiven2Unavngiven

Det har virkelig været nedad bakke med blogging på det seneste. Inspirationen har været der, ja, men ingen til at tage billeder og et mørke, der er altoverskyggende. Ikke de bedste forudsætninger. Men jeg er her stadig, og jeg er lige så normal som altid. I går var jeg til julefrokost og havde taget ovenstående outfit på. Vovet med stropløs top, og som jeg på ingen måde har brysterne til at fylde ud. Det er en gammel genbrugssag, og den har virkelig tendens til at falde ned. Det er ikke så pænt. Men jeg klarede mig hele aftenen, helt uden at flashe bryster, jaja!

I dag har jeg hygget mig med julekonkurrencer og min dejlige kæreste E (det er jo ekstremt med alle de konkurrencer, der er på blogs, jeg har deltaget i dem alle sammen, så håber jeg har god chance for bare at vinde et eller andet, ha ha!). Vi har bagt julesmåkager af færdigblandet småkagedej fra Netto, apropos nærighed (man skærer en klump i skiver, op på en bradepande, ind i ovnen, 8 min. og så dufter der er jul, ah) og så har jeg lavet lidt studieopgave og drukket kaffe med stearinlys tændt. Det er virkelig lidt der skal til, før man bliver sådan helt varm indeni af glæde.

One thought on “Åh kære blog, jeg har savnet dig

Leave a Reply

