Vildt hverdagsliv

IMG_6641

Jeg har netop presset den tredje bums på to dage og plukket mit venstre øjenbryn lidt for meget. Jeg satser på, at 8hour gør sin dyd og heler bumsesåret i løbet af natten. Næppe. Hertil aften har jeg spist tacos til aftensmad og vendt min sweater på vrangen, i tilfælde af jeg skulle spilde. Mine kikærter står stadig i blød i køkkenet, jeg glemte alt om dem, og nu er det blevet for sent til, at jeg kan nå at koge dem.

Min webbrowser er fyldt med vitrineskabe fra Ikea, for i går var jeg hjemme hos en, som havde et fint et af slagsen. Hendes porcelæn var smukt udstillet, og det virkede voksent og sofistikeret. Sådan vil jeg også bo. Faktum er dog, at der står et par dåser cola light i vindueskarmen, min orkidé er efter brag kamp visnet, og mine snavsede trusser fra i morges ligger stadig på gulvet.

Sengen kalder, og jeg kan se min dyne ligge fristende og lækker fra min stue, hvor jeg sidder. Jeg tror, at jeg bukker under, trætheden overmaner mig, og jeg går i seng kl. 21. En hel time før jeg plejer. Vildt hverdagsliv.

 

2 thoughts on “Vildt hverdagsliv

Leave a Reply

