I uge 46 har jeg…

IMG_6543

Jeg synes, at det er så skægt at læse om, hvad der er sket i andre folks liv, sådan uge for uge. Så hermed en ny kategori på bloggen 🙂

I uge 46 har jeg altså:

  • Spist and, flæskesteg, fiskefilet, frikadeller, leverpostej (ja, kun kød, ha!) til julebuffet på Oslobåden
  • Snakket, snakket og atter snakket mens Oslofærgen gyngede faretruende
  • Blendet frosne hindbær sammen med min skyr uden at koge dem først. Det gør jeg aldrig igen, havde dårlig mave hele ugen
  • Været til Zarah Voigt lagersalg i Holte (shoppestop gone wild)

IMG_6544

  • Fået lavet en løbestilstest og konstateret, at jeg pronerer. Hvorfor har jeg ikke hørt om det begreb før?
  • Haft nogle svære, men gode samtaler på mit frivillige arbejde
  • Lavet fattigmandssushi med masser af fattigmandsfisk – surimi og rejer fra frost

IMG_6545

  • Ryddet op efter sushi – det roder jo vildt meget og er ikke særlig æstetisk?
  • Stået i baren under psykologistudiets årlige revy
  • Grinet min røv i laser over sketches i revyen (findes der noget sjovere end at gøre grin med sine professorer?)

IMG_6632

  • Holdt min gode sundhedsrutine ovenpå kæmpe sidespring i Oslo
  • Og så blev jeg hertil morgen puttet af E, I ved, på den måde hvor man ligger under dynen som i en puppe og slet ikke kan bevæge sig. Total meget søndagslykke.
  • Og lige nu er jeg hamrende nervøs for første dag på mit nye arbejde i morgen. Jeg har kun et ord at sige: Tøjkrise.
7 thoughts on “I uge 46 har jeg…

Leave a Reply

