Dagens: Vildt hverdagsliv

PicMonkey Collage

// Nederdel Monki // T-shirt Stine Goya //

Regnen kommer til at være fast følgesvend det næste stykke lange tid, og mørket vil komme til at overraske mig hver eneste dag. Det er vilkårene, det er Danmark, og egentligt har jeg faktisk ikke så meget imod det. Jeg har tendens til at være en smule melankolsk, og regnvejr er ikke noget, jeg hader. Men det er ikke godt at få taget billeder i, så derfor er billederne taget i vores stue.

I dag skal jeg klippes, og jeg glæder mig utrolig meget. Ellers skal jeg bare til undervisning og bagefter hjem og spise pasta med kødsovs. Helt normal hverdag, og hvor er det dejligt trygt. Jeg ved, at jeg i dag skal blive lidt klogere, snakke med nogle gode studiekammerater og bagefter hjem til min kæreste, og det gør mig virkelig glad.

 

3 thoughts on “Dagens: Vildt hverdagsliv

Leave a Reply

