Jeg har fået et job!

Unavngiven

Buksedragt fra Stine Goya, Stiletter fra Louboutin, øreringe fra Stinea, ring fra maanesten og læbestift fra elf.

Hey, hvor blev tiden egentligt af?

Lige pludselig gik der en hel uge uden blogindlæg. Men jeg har fået job. Sådan et rigtigt voksenjob på et kontor, og jeg må indrømme, at jeg føler mig lidt nice. Jeg sendte en ansøgning, var til samtale og fik jobbet. Ikke noget med at kende nogen, der kender nogen, som har en tante, som har en anden tante og vupti, så er der job, lejlighed og hele molevitten. Nej, jeg har fået mit job på klassisk vis, og jeg er simpelthen så stolt af mig selv.

Men hvad skal jeg så lave? Altså jeg ved det faktisk ikke helt endnu, det er noget med at analysere data, både kvantitativt og kvalitativt, dvs. statistik og interviews. Men det foregår altså på et kontor. Det er studierelevant, og jeg tjener penge. Nice!

Jeg er så glad og spændt og ret nervøs. Jeg starter den 18. november. 15 timer om ugen. Et styks job rigere, et liv mindre, hold kæft hvor bliver det hårdt. Og så er jeg allerede nu begyndt at tænke på “work-wear”, I ved, sådan med pencil nederdele, buksedragter, læbestift og Louboutin stiletter, ligesom ovenstående! Min kommende løn kommer nok til at få hurtige ben at gå på, ha ha!

6 thoughts on “Jeg har fået et job!

  1. Tillykke! Det er store sager, og så fed en følelse, når man helt selv har fixet nyt job!

    Jeg har fulgt med herinde et stykke tid, men er glad for, at min første kommentar er blevet et tillykke 🙂 Jeg håber det kommer til at gå rigtigt godt på dit nye arbejde 🙂

  2. “Klassisk vis” – Faktisk tror jeg nærmere at det at finde et job igennem bekendtes bekendte er mere klassisk end det andet. Og det gør det jo bare endnu mere imponerende, at du har fået et job. Stort tillykke med det 🙂

Leave a Reply

