Den dag min hæl faldt af…

IMG_6325

.. gik jeg total meget i panik. Forelæsningen var netop slut, jeg stod og ventede på de der typer, som er hundrede år om at pakke deres computere sammen, vippede lidt på min støvle og knæk sagde det. Så stod jeg der. Helt forvirret og overvejede om jeg skulle bide skammen i mig eller gå på bare fødder resten af dagen (skulle nemlig til undervisning bagefter). Og hvis nogen spurgte, ville jeg bare sige “nåårh, jamen, jeg besluttede mig bare for, at i dag var sko egentligt ikke så meget mig”.

HELDIGVIS havde jeg været til træning før forelæsningen, så jeg havde et par ulta grimme løbesko med. Og det værste ved det var nok bare, at folk nu tænker, jeg har en mærkelig smag indenfor sneakers.

I dag skal jeg på tur rundt i København med E, kigge på jakker til ham, spise frokost på Sandvitsen og hen i Stine Goyas butik, hvor jeg skal have fikset min røde jakke, da knappen er gået i stykker. Og så vil jeg ønske jer en rigtig dejlig weekend, hold kæft jeg synes, at jeg har fortjent min, ha ha!

2 thoughts on “Den dag min hæl faldt af…

Leave a Reply

