Shoppestop

IMG_6239

Velkommen til mit klædeskab. Tøj og sko som jeg har samlet på, siden jeg var 15 år gammel.

Jeg elsker alt mig tøj, virkelig elsker, men som det ofte er med stor kærlighed, så medfølger der også en lille smule had. Mit had går til alle de penge, jeg kunne have lagt til side, men som i stedet hænger i mit klædeskab. Jeg har så meget tøj, som jeg ikke går med, og jeg har endda en hylde specifikt til tøj, som jeg ikke bruger. Hvor åndssvagt er det ikke lige?

Så nu er det (igen) tid til et shoppestop. For at få kvalmen over mit materialistiske hjerte til at forsvinde lidt, men også til at genfinde kærligheden til tøjet og til at fundere over, hvordan jeg egentligt vil have min garderobe skal være. Jeg shoppede ikke i 3 måneder i foråret, fordi jeg sparede op til Ecuador, og nu erklærer jeg mig selv shoppestop frem til 1. januar. Det er virkelig lettere end man tror.

12 thoughts on “Shoppestop

  1. Har det præcis som dig. Der er meget af mit tøj jeg knuselsker og har et helt specielt forhold til. Men der er så meget jeg ikke går med og har gjort så mange impuls køb de seneste år. Så nu skal det stoppe! Og jeg skal derfor have solgt en masse ud af garderoben og genoverveje min køb før jeg kører dankortet igennem! Glæder mig til at følge med i shoppestoppet 🙂

  2. Hvor er du sej!!! Jeg har tidligere holdt købestop i en måned, og da jeg først kom igennem den første uge var det ikke spor svært!! Men tre måneder? Det er alligevel længe! Jeg er imponeret 🙂

    • Ja, men man bliver så hurtigt fristet. Derfor tager jeg også en pause og tænker over, hvad jeg har brug for i min garderobe 🙂 eller… man har jo faktisk aldrig rigtig brug for mere tøj, men du ved, hvad jeg mener 😉

    • jeg elsker det virkelig også! kigger lige forbi og deltager, så kan det være, jeg får styret mine abstinenser, hvis jeg vinder noget tøj i stedet;)

  3. Jeg ville aldrig kunne få mig selv til at have en hel hylde til tøj, der ikke bliver brugt. Jeg sælger ret hurtigt ud af mit tøj, hvis jeg ved, at jeg ikke får det brugt, og derved får jeg lidt ekstra penge til nyt tøj 😀

    • Jeg kan bare ikke finde ud af at sælge det, haha, har prøvet på trendsales, men uden held. og jeg tør ikke rigtig loppemarked, for jeg er bange for ikke at tjene pengene ind igen :/ nogle tips til at få solgt sit tøj? 🙂

Leave a Reply

