Dagens: Det er virkelig vigtigt at putte

IMG_6200

PicMonkey Collage

IMG_6205

// Cardigan Stine Goya // Top Monki // Nederdel H&M // 

Jeg har ligesom mange andre haft efterårsferie i denne uge, og hvor har det været tiltrængt. E og jeg har virkelig bare ligget ned. Hele tiden. Og puttet. Med armene slynget om hinanden har vi sovet til kl. 10 hver dag. Og når vi så endelig har taget os sammen til at rejse os op for at lave noget mad, så er der ikke gået lang tid, før vi har lagt os igen. Måske lukket øjnene et øjeblik, lagt os til rette og gjort klar til en middagslur.

Men jeg har også besøgt mine forældre i det nordsjællandske, været på frivilligt arbejde og til revy på fysikstudiet. Men mest af alt har jeg ligget ned og puttet. Det dejligste i verden. Og hvis jeg havde haft en uges ferie mere, havde jeg nok fået liggesår. Så måske er det meget godt, at jeg i morgen skal til forelæsning, på arbejde, mødes til kaffe med en veninde og bagefter hjem og opvarme kødsovs fra fryseren. For her i ferien har E og jeg faktisk også lavet kødsovs af 2 kg. kød. Åh, du kære, dejlige ferie, hvornår ses vi igen?

4 thoughts on “Dagens: Det er virkelig vigtigt at putte

  1. Det lyder som om, du har udnyttet ferien optimalt! 🙂
    Jeg har nydt den, først sammen med min svigermor og mine svigerinder i Firenze og senest sammen med min egen familie i sommerhus i Nordjylland. I dag står den på puttetid med min kæreste 🙂

    Flot cardigan i øvrigt!

Leave a Reply

