Dagens: Den sejeste mor i verden

PicMonkey Collage3PicMonkey Collage1PicMonkey Collage

 // Sweater hjemmelavet // Frakke Edith & Ella // Nederdel Zara // Ur Casio //

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er vild med Stine Goya. Så vild, at jeg sidste vinter gav min mor en kæmpe udfordring: Jeg ønskede mig en sweater som denne fra Stine Goya i fødselsdagsgave. Hjemmestrikket. Og således gik det, at jeg i fødselsdagsgave fik en kasse med garn og et billede af Stine Goya sweateren, hvorpå der stod “Mor Goya”. Og min mor kæmpede og kæmpede med det skide mønster, for hun havde ingen opskrift at gå ud fra.

Da sommeren begyndte, var sweateren færdig. Og nu kan jeg endelig tage den i brug, og den er det varmeste, jeg ejer. Det er lækkert uld, lækkert mønster, og jeg har en pænt lækker mor, der kan lave sådan noget til mig. Næste kreation er lige på trapperne, også lidt Stine Goya inspireret. Fik jeg sagt, at jeg har verdens sejeste mor?

IMG_6161

11 thoughts on “Dagens: Den sejeste mor i verden

    • Ha ha, jeg har snakket med hende, om hun skulle lave en business ud af det, men den var hun ikke så meget med på, haha 😉

  1. Nøj, den er fin! Den kan din mor (og dig) godt være stolte af 🙂 Min mor ville løbe skrigende væk, hvis jeg bad om sådan noget – til gengæld har hun strikket mange fine strømper til mig 😉

  2. Den ser godt nok lækker og varm ud og så skader det slet ikke at det er hjemmegjort. Sej mor du har dig. Jeg gad godt at kunne lave sådan nogle ting 🙂

  3. Pingback: Dagens: Verdens sejeste mor #2 | Oh My Gown

Leave a Reply

