Dagens: All in på bordeaux

faraway1 faraway5 faraway3 faraway2

 // Kjole Stine Goya // Øreringe Zarah Voigt // Ur Casio // Ringe H&M //

Manner, jeg elsker bare efterårsfarver. Især bordeaux. Hvis det stod til mig, ville jeg gå i bordeaux hver dag, for det er den fineste farve uden at være for farverig. Bordeaux er ligesom blevet en “accepteret” farve, selv dem som kun går i sort/hvid til daglig, kan en gang imellem gå i bordeaux. Og med god grund, for den fås i utallige nuancer. Således gik jeg i går all in på bordeaux med kjole, negle, ur, læber og smuk baggrund.

Og nu lidt væk fra det overfladiske… I weekenden var jeg på et virkelig spændende kursus i samtaleteknik i forbindelse med et nyt frivilligt arbejde, som jeg skal starte på. Vi lærte, hvordan man taler om de virkelig tunge emner såsom selvmord og incest. Og det gik virkelig op for mig, at det er det her, jeg vil. Hjælpe mine medmennesker. Og så giver al den læsning og alle de forelæsninger lidt mere mening, fordi der på den anden side er så meget, jeg kan være med til at gøre for mennesker, som har det svært.

Men man kan også gøre en forskel for sine medmennesker, selvom man ikke skal være psykolog. Der findes så mange vigtige projekter, som man kan deltage i, og som ikke er for tidskrævende. Hvis bare man giver lidt af sig selv, så får man hundrede gange igen. Det er en fantastisk følelse. Men det kommer der lidt mere om i et indlæg i morgen. Hav en dejlig tirsdag 🙂

16 thoughts on “Dagens: All in på bordeaux

  1. Skøn, skøn kjole – det er virkelig én af Stine Goyas flotteste Carla modeller, hvis du spørger mig.
    Og det lyder spændende med dit nye arbejde – godt at man engang i mellem kan få en bekræftelse på, at det man har gang i, og det man bruger sin tid på, er det rigtige. 🙂

  2. Den kjole er simpelthen så smuk… leder efter den dagligt på Trendsales! Må jeg spørge, hvordan den er i størrelsen? Har svært ved at vurdere hvor oversize, den er.

    Glæder mig meget til at læse mere om den tungere del af indlægget; har selv igennem længere tid gået og tænkt på, hvordan jeg kan give lidt tilbage til verden – det lyder som om, du har nogle gode bud på dette 🙂

    • Den er faktisk ret oversize, synes jeg. Har den selv i en xs/s og den er lidt stor – og jeg er normalt en M 🙂
      Ej, hvor dejligt at høre. Frivilligt arbejde er godt og hårdt, men mest godt 🙂

  3. Jeg kan sagtens nikke genkende til din kærlighed til bordeaux! De er en af de få grunde til, at jeg glæder mig til efteråret – bordeaux og karrygul. Din kjole fra Stine Goya er så lækker, og perfekte efterårsfarver med de smukke blade i baggrunden 😀

Leave a Reply

