Inspiration til efteråret #2

Unavngiven 

1. Top fra asos, 113 kr. 2. Sweater fra Envii, 400 kr. 3. Kimono fra Love, 350 kr. 4. Eaf cuff fra ebay, 10 kr. 5. Ear cuff fra ebay, 10 kr. 6. Nederdel fra River Island, 200 kr. 7. Bælte fra H&M, 40 kr. 8. Skjorte fra River Island, 250 kr. 9. Bluse fra asos, 118 kr.10. Bluse fra asos, 113 kr.11. Læbestift fra Rimmel, 38 kr. 12. Kjole fra Love, 350 kr.

I går rasede min PMS på livet løs, og efter E fornuftigt flygtede et par timer, gav jeg i kast med at kigge på netshops. Total ynglingsbeskæftigelse. Jeg køber til gengæld sjældent noget på nettet, men jeg elsker at drømme.

Ovenstående ting har jeg dog svært ved kun at drømme om – fordi de er så billige! Bluserne fra asos koster omkring 100 kr. og de der ear cuffs fra ebay koster kun 10 kr. Nederdelen er bare så pæn, og den blomstrede kjole er jo til at dø for.

God weekend til jer, min bliver en travl en af slagsen. Jeg har nemlig fået nyt frivilligt job, og i dag og i morgen skal jeg på kursus. Jeg glæder mig SÅ meget!

2 thoughts on “Inspiration til efteråret #2

Leave a Reply

