Jeg har fået mig noget Goya

IMG_5934 

Farven kommer desværre ikke helt til sin ret her. Den er sådan mere bordeaux i det. Se evt. her

PicMonkey Collage

IMG_5945

IMG_5943

Jeg havde jo planlagt her, at jeg ville ankomme til Stine Goya lagersalget 1,5 time før. Men jeg kunne selvfølgelig ikke komme op om morgenen og endte med kun at være der en time før. Og ved I hvad? Der stod dælme en pige foran og ventede. Den havde jeg ikke lige set komme. Men jeg benyttede mig af det gamle trick – bliv ven med din fjende. Og det viste sig, at hun var rigtig sød, og at vi slet ikke gik efter de samme ting. Pyh.

Vi havde mulighed for at kigge indad vinduerne, og jeg kunne dermed planlægge min rute derinde, i den lillebitte butik. Først ville jeg ned til bagvæggen, men nappe en t-shirt på vejen, så hen til det tilstødende lokale, hvor alle sweatrene lå og så tilbage til et stativ i det første rum, fyldt med tøj i harlekinmønster.

Da dørene blev åbnet, gik der 1 min. og jeg havde fået alle de ting, jeg var gået efter. Men så så jeg den. Den bordeaux kjole med træet fra hendes AW12 kollektion. Grunden til at jeg ærgrede mig over, jeg ikke var til lagersalg i foråret. Den hang der, helt uskyldigt, og jeg hev den ned fra stativet, mens en ond og tilfreds latter bredte sig indeni mig. Der var med det samme en anden pige henne og sige “hvis du ikke skal have den, så sig til”. Ha! Den var min og kun min!

Mange af mine prioriteter var slet ikke til lagersalget, desværre, og efter at have hevet en masse godter sammen, begyndte jeg at prioritere. En svær proces. Jeg valgte en del flotte cardigans fra, som også var højt på prioriteringslisterne, men det var simpelthen pga. det var angora. Det fældede helt vildt meget, og så ville jeg bare ikke komme til at gå med det. Et lille skår i mit hjerte.

Jeg knuselsker til gengæld de andre ting, jeg fik fat i. Nu skal jeg så bare leve af havregryn resten af måneden, men hvad gør det, når man hver dag bliver beriget af Goya-kærlighed?

13 thoughts on “Jeg har fået mig noget Goya

  1. Ej hvor er det nogen lækre ting du har fået fat i !!
    Hvis bare jeg boede lidt tættere på kbh så jeg lettere kunne tage et smut fra skolen og over og shoppe!
    Er meget vild med kjolen til 500.- Så fantastisk!
    Lækre køb, er sikker på det er en goooood investering

    Knus Ellinorthorsen

  2. Sikke nogle lækre ting du har fået 🙂

    Hvis det skulle have interesse har jeg en konkurrence kørende, hvor jeg udlodder 5 billetter til Shoppers Delight henne på bloggen 🙂

  3. Hvor fik du mange FEDE ting med hjem, evig misundelse herfra. Jeg har selv kjolen i far away print fra AW12 kollektionen (og faktisk også kappen i samme print, ups…), og den bliver du glad for! Især her til efterår/vinter, hvor dens farver passer så fint til!

Leave a Reply

