Gør klar til kamp…

STINE-GOYA_HORDUR2-e1376431408703

1380544_661582077210130_773489970_nstine goya1
stinegoya2PicMonkey Collage

… for der er Stine Goya lagersalg på torsdag. Lagersalgets dato kommer lidt bag på mig, da de plejer at starte den anden torsdag i april og oktober. F.eks. 11.-14. april 2013 og 11.-13. oktober 2012. Fordi der er så kort tid til at blive kampklar, er jeg gået i mental træning. Jeg øver mig f.eks. i H&M med at spotte specifikt tøj, så jeg er klar til at spotte mine 1. prioriteter til lagersalget på torsdag. Gode øjne er essentielle til lagersalg.

Her kommer lidt om min forberedelse og mine prioriteter.

Generelt

Tid: På torsdag 08.30 (1,5 time før lagersalget starter)

Sted: Tullinsgade 5, København V

Medbring: Varmt tøj, morgenmad, læsestof og min indre bitch

Budget: 2000,- kr.

Prioriteter

Liste 1: Hvis prioritet 1-4 er til lagersalget, køber jeg alle tingene. Hvis der kun er tre ting, køber jeg kun dem. Hvis der kun er to ting, rykker jeg videre til liste 2.

Liste 2: Her bliver det sværere, og liste 2 afhænger af, hvor mange ting fra liste 1, som jeg kan finde. Hvis jeg køber to ting fra liste 1, må jeg købe én ting fra liste 2. Hvis jeg kun køber én ting fra liste 1, må jeg købe op til tre ting fra liste 2, selvfølgelig afhængigt af både priser og prioriteter. Hvis jeg f.eks. kun kan finde prioritet 4 fra liste 1 og f.eks. prioritet 4 fra liste 2, køber jeg kun den første, da de begge er jakker.

Liste 3: Hvis jeg intet kan finde fra liste 1 & 2, går jeg efter tøj i disse tre forskellige mønstre.

Undtagelser: Hvis der er tøj fra tidligere kollektioner, har disse højere prioritet end liste 2, men lavere prioritet end liste 1.

Teknikker

Jeg skal være forrest, jeg skal have mine prioriteter, og jeg viger for ingen. Albuer i siden, rive lidt i håret og ellers bare flå tøjet til sig, er gode teknikker. Hvis jeg har tøjet i min favn, så er det mit. Mit. Uanset om nogen tog det før mig. Altid tag fat i tøj og holdt hårdt fast. Og hvis en modesyg kælling (som mig selv) begynder at diskutere med én, så læg hovedet på skrå, smil og sig et overbærende “Undskyld”. Man skal være hurtig, der er ingen tid at spilde, for det hele er overstået på få minutter. Det gælder om at rage så meget til sig som muligt og så prioritere bagefter jvf. forberedte lister.

God kamp, det kan være vi ses til bitchfight lagersalg på torsdag.

7 thoughts on “Gør klar til kamp…

  1. Haha, jeg elsker alt ved det her indlæg – det er den rette teknik 😉
    Desværre bor jeg ikke i Kbh, ellers ville jeg med garanti også være til stede! Men så har du én mindre at kæmpe med 😉

  2. Held og lykke! Jeg HADER den slags udsalg, for jeg magter simpelthen ikke at skulle stå i kø og slås om tingene. Jeg foretrækker internetshopping. Det kan jeg gøre i min pyjamas uden asen og masen fra svedende, aggressive kvinder 😉

    • Haha, sådan har jeg det altså også PÅNÆR med Stine Goya. Januarudsalg holder jeg mig altid langt væk fra! Men min kærlighed til Stine Goya vækker virkelig kællinge Emma. Det bliver ikke noget kønt syn i morgen!

  3. Pingback: Jeg har fået mig noget Goya | Oh My Gown

Leave a Reply

