To for én

IMG_5642

Hvordan siger man egentligt mascara i flertal? Mascaraer? Mascaras? Matas siger mascaraer, og måske minder mascaras også for meget meget om ordet maracas (I ved, det der musikinstrument de børn, uden nogen form for musisk indlevelse, fik lov at spille på i de små klasser).

Der er i hvert fald 2 for 1 på denne L’Oréal mascara i Matas, og den er GOD. Det synes Emily Salomon også her, og hun er jo lidt af en bloggud, så der må være noget om det. Den hedder False Lash Wings, koster 149,- kr. og lover ‘Butterfly Effect’. Jeg kunne i hvert fald ikke modstå sådan et tilbud og ånder nu lettet op over, at jeg ikke skal bruge penge på mascara igen før om lang tid.

4 thoughts on “To for én

  1. Mascaraer lyder egentlig også forkert… Og mascaras er sådan lidt for smart-i-en-fart – og minder om maracas, agreed! Jeg nøjes bare med en enkelt, så skal jeg ikke forholde mig til det;-)

Leave a Reply

