Dagens: Ansvar

PicMonkey Collage

Jakke fra Zara, bluse fra Monki, nederdel fra H&M

I mandags havde jeg dette outfit på, hvor jeg var i pigeklubben. Jeg er projektleder, selvom jeg ikke er super vild med det der ansvar. Mig, en anden projektleder og en frivilliggruppe arrangerer aktiviteter for etniske piger i alderen 13-15 år. Det er rigtig hyggeligt, spændende og alt det der, men også for meget nogle gange.

Som da jeg i mandags helt alene havde ansvaret for, at 7 teenage piger med total meget krudt i røven kom godt til og fra Palads. Vi skulle se Grusomme Mig 2, men først skulle vi i Aldi og købe billige chips, så hen i en kiosk og endelig med 6a. Jeg blev så stresset, at jeg endte med at spise al min tag-selv-slik og drikke hele min Harboe cola i 6A. Vi nåede dog godt frem, fik set film sammen med alle Københavns børnefamilier og kom også godt hjem igen. Puhhh…

 

6 thoughts on “Dagens: Ansvar

  1. Det lyder ellers som et spændende (og lidt anderledes) frivilligt job. Vil du evt. fortælle hvilken organisation det er igennem? Men ja, nogle dage er bedre end andre, og det er ikke alle dage man har lyst til at have ansvar, men hellere vil ligge i fosterstilling og se en dårlig fim 😉

  2. Ej hvor er du god. Det lyder som en rigtig hyggeligt frivilligt job… og stressende, som du selv skriver 🙂
    Hvor ofte er det? Og er det en fast dag? Har overvejet et lignende job nemlig..lektiecafé var bare ikke mig

    • Det er det også 🙂 For de frivillige er det hver anden mandag i ca. 2,5 timer. Når jeg nu er projektleder, så bruger jeg lidt mere tid på det, da der også skal kigges på økonomi, vagtplan, aktiviteter og sådan 🙂

  3. Det lyder som et spændende – omend et krævende job, du har. Jeg synes det er virkelig flot at du tager dig tid og engagement til at involvere dig med frivilligt arbejde, og folk der har brug for det. Det synes jeg lige, du skulle vide.
    Du ser brand godt ud i det outfit, i øvrigt – er vild med de røde læber, der lige giver et ekstra touch.

Leave a Reply

