Dagens: Hej

IMG_5354IMG_5404

Det har sgu været fire deprimerende dage. Min energi har været total i bund, og når man så ligger der og pudser næse hvert andet sekund, så virker alting ret meningsløst. Det gør det faktisk stadig en smule.

Til daglig udnytter jeg altid hvert sekund. Tiden går med studie, frivilligt arbejde x2, betalt arbejde, mine forældre, min kæreste, mine venner, arrangementer på uni, blog og alting indimellem. Selvom jeg ved, at jeg tager en uddannelse, der har potentiale til at hjælpe andre mennesker, og jeg i mit frivillige arbejde giver unge piger unikke oplevelser, så føles det nogle gange virkelig meningsløst at fare rundt og lave alt muligt hele tiden.

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre ved det, så det her er ikke et indlæg a la ”tag ansvar for dit eget liv og gør dig selv lykkelig”. For lige nu ved jeg helt ærligt ikke, hvad jeg skulle gøre anderledes. Nogle gange tror jeg bare, at livet føles lidt meningsløst, selvom det måske ikke er det, og så må man acceptere det. Eller ændre det. Jeg ved det ikke. Det er i hvert fald ikke let.

Jeg glæder mig til at få noget mere energi og slippe lidt af med den meningsløshed. Selvom jeg har aflyst en masse sjove aftaler, så kan jeg stadig hygge med E her i weekenden. Sammen med ham giver alting lidt mere mening (kliché, kliché).

Og så overrasker det mig stadig, hvor meget noget krigsmaling og en farverig kjole kan få mig til at føle mig rask og glad igen. Selvom min læbestift matcher mine bumser, ha ha.

2 thoughts on “Dagens: Hej

  1. Det hele bliver også lidt værre når man ligger syg. Har også ligget syg hele ugen, og jeg kan slet ikke overskue noget som helst. Men nu er det op på hesten igen – lige som pensum læser ikke sig selv og BA skriver ikke sig selv, så kommer det gode humør heller ikke altid af sig selv 🙂

Leave a Reply

