Inspiration til efteråret

collageefterår

  1: Cardigan 375 kr, 2: Kappe 300 kr, 3: Sweater 399 kr, 4: Tørklæde 420 kr, 5: Øreringe 99 kr, 6: Nederdel 179 kr, 7: T-shirt 150 kr, 8: Nederdel 249 kr, 9: T-shirt 80 kr, 10: Kjole 500 kr, 11: Bælte 64 kr, 12: Ur 433 kr, 13: T-shirt 80 kr, 14: Øreringe 110 kr, 15: Hat 225 kr, 16: Frakke 500 kr

Jeg elsker farver, og jeg elsker efterår. Min ultimativt ynglingssæson, for det er ikke for koldt og ikke for varmt. 12 grader er min ynglings temperatur, selvom det måske lyder underligt.

Men når det bliver efterår og vinter, kan det være svært at implementere farver i sin garderobe, fordi alle omkring én kun går i sort, hvidt og gråt, og det forventes, at man gør det samme. Man har ikke lyst til at stikke ud i mængden, men man behøver jo ikke gå i skrigende pink, blå og rød for at gå med farver til hverdag.

Mørke grønlige og blålige farver, bordeaux, gul og orange er perfekte til efteråret, og alle ovenstående ting afspejler mine nuværende ynglingsfarver. Og så får I også lige en flot t-shirt med guldprint fra Stine Goya (på udsalg!!) og den flotteste pallietkjole, som jeg drømmer om at have på nytårsaften, suk.

6 thoughts on “Inspiration til efteråret

  1. Virkelig nogle fine farvede fund (ordspil FTW!)! Jeg har selv lige fået et tørklæde fra TGTBB i fødselsdagsgave – godt nok grå, men det lyser alligevel op på en trist og kedelig efterårs-/vinterdag. Jeg har også haft kigget på jakken fra Monki, og den er SÅ flot i den grønne farve!

  2. Jeg er ikke helt så glad for det der efterår; jeg er pænt kuldskær og elsker at rende rundt i bare ben og sommerkjoler – men nu ryger sommerkjolerne på med et par strømpebukser og en lun cardigan, så det hele skal nok gå alligevel 😉
    Pailletkjolen har jeg i sølv (godt nok ikke fra Nelly, men den er identisk), og den er simpelthen SÅ fin. Den gad jeg også godt valse rundt i til nytår!

    • Det er der mange, der ikke er, hvilket jo er total forståeligt. Men farverne er nu så flotte 🙂
      Åh, hvor er du heldig, at du har kjolen! Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at bruge 500 kr på en festkjole.

Leave a Reply

