Dagens: En helt almindelig mandag

IMG_5268

IMG_5272IMG_5286

I går var sådan en af de der helt almindelige lange dage. Først forelæsning, så læsesal og læse i min kognitionsbog i en sur lugt af svedende studerende. Høje suk, kaffeslubren og febrilsk computerskrivning forstyrrede min læsning, og 11.30 var det tid til frokost. Jeg lokkede en medstuderende til at sidde og spise udenfor i gråvejret, for jeg havde nemlig fiskefrikadeller på rugbrød med på madpakke. Madpakker, der lugter (især af fisk), er simpelthen så pinligt.

Kl. 13.30 havde jeg en tid hos min frisør til at få plukket og farvet mine bryn, og jeg er SÅ glad for resultatet. Hele sommeren i Ecuador har jeg haft to skovsnegle placeret lige midt i ansigtet, og de trængte til en trimning. Kl. 15.00 cyklede jeg hen til den pigeklub, hvor jeg er projektleder. Frem til kl. 17.30 spiste vi studenterbrød og princekiks, drak saftevand og lavede collager, mens vi snakkede om, hvad pigerne havde lavet i sommerferien. Da jeg kom hjem, fladede min kæreste og jeg ud på sofaen til en god serie, og jeg fik omelet uden noget tilbehør til aftensmad, for køleskabet var som altid gabende tomt. Alt i alt en dejlig og helt normal mandag.

Velkommen til ohmygown.dk! Jeg er mega glad for at have fået mit eget domæne, og jeg håber, at I synes om de lidt større billeder, den nye baggrundsfarve og det nye kommentarfelt. Snart kommer der også en ny header, yay! 🙂

12 thoughts on “Dagens: En helt almindelig mandag

Leave a Reply

