Fraklip

IMG_5042

Blomster jeg fik i lufthavnenIMG_5045

Tørklæder fra EcuadorIMG_5049

Snacks fra Ecuador til familie og vennerIMG_5051

Hat og armbånd købt i EcuadorIMG_5054

De bedste strømpebukser i verdenIMG_5117

Morgenmad med min veninde på en ellers kedelig onsdagIMG_5156

Selvsamme søde venindeIMG_5206

Nye puder: De to til venstre er fra H&M, og den yderst til højre har jeg selv syetIMG_5215

To pakker nye ringe fra H&M til henholdsvis 30 og 40 krIMG_5222

Med uendelige kombinationsmulighederIMG_5228

Pensum for efterårssemestretIMG_5231

Ny matte læbestift fra Rimmel i farven 107IMG_5234

Vand med brus: Perfekt erstatning for sodavand!IMG_5235

Fredag aften: Kylling, nudler og fedtholdig Satay-sauce!

Sådan nogle fraklip fra hverdagen er nu noget dejligt noget. De viser små sider af en persons hverdag, vigtige og så alligevel ikke. Før kaldte jeg indlæggene for “lykken er…”, men synes det er lidt overdrevet at kalde ting for lykke. Ja ja, små ting kan da gøre en glad, men jeg har fundet ud af, hvad der virkelig gør mig lykkelig: Kærlighed. Det kan være alle mulige former for kærlighed. Fra min kæreste, mine veninder, min familie. For mig er kærlighed ikke den der store Pearl-Harbor kærlighed, en rus, en stormende forelskelse, næh nej.

Kærlighed er, når jeg giver E de sidste stykker kylling i thai-retten, fordi det er hans livret, når min far skriver en lang e-mail til mig, når jeg aftaler at mødes med min mor i toget på vej hjem, fordi vi tager det samme tog hver dag, når min veninde hemmeligt kommer og henter mig i lufthavnen, og når en anden veninde skriver, hvor meget hun har savnet mig. Det gør mig lykkelig.  Og så selvfølgelig tøj, jeg kan ikke gøre for det, men tøj gør mig også lykkelig, selvom det er utrolig overfladisk.

I dag dropper jeg læsningen, selvom jeg er forfærdeligt meget bagud og cykler en tur ud i det danske sensommervejr. Hvem ved om i dag er sidste dag, vi ser solen, før winter is coming?

10 thoughts on “Fraklip

Leave a Reply

