Jeg er tilbage!

IMG_5103IMG_5070PicMonkey CollageIMG_5093

Jeg er hjemme igen efter 7 både fantastiske og forfærdelige uger i Ecuador. Aldrig har jeg været så ensom, oplevet så mange spændende ting, mødt så venlige mennesker, savnet min kæreste så meget og sat så meget pris på mit liv i Danmark. Jeg er tilbage i Danmark med fuld energi, jeg nyder min kæreste, mine veninder, mit tøj (!) og mine forældre. Det var rigtig hårdt at være alene i Ecuador. Der var ingen facebook-idyl over det. Min veninde skrev til mig efter at have set mine Ecuador-billeder på facebook: “Hvor ser det fedt og vildt ud!”. Men det var det ikke. Det var benhårdt arbejde.

Det viser netop, hvordan man kan skabe en perfekt illusion på Facebook. En ode til det overfladiske liv, som mange lever. Som eksisterer på facebook, på blogs og også mellem os mennesker. Det manglende mod til at turde indrømme, at noget ikke levede op til ens forventninger, at tingene ikke går som planlagt, at parforholdet ikke kører på skinner.

Jeg fortryder ikke, at jeg tog chancen, tog afsted og fik en oplevelse for livet. For på trods af skuffelse, ensomhed og savn fik jeg en sød fransk veninde, jeg stod på egne ben, og jeg oplevede fantastisk natur og kultur: Vulkaner, jungle, markeder, kyst, bjerge, storby og små oprindelige landsbyer. Jeg glæder mig til at fortælle jer om det, men jeg glæder mig også til at være tilbage i min hverdag. Åh, dejlige ensomformige hverdag.

Er I stadig derude?

13 thoughts on “Jeg er tilbage!

    • Yay, hej Ida, hvor er det dejligt, at du stadig er her. Ja, meget lærerige. Med afstand til ting kommer man hurtigt til at se klarere og sætte pris på dem.
      Knus.

  1. Juhu, velkommen hjem! Den ærligste og mest personlige blogger er retur og det er dejligt. Ser frem til at læse mere fra dig 😊

  2. Hurra, du er tilbage! Velkommen hjem! …og bedre sent end aldrig, ikke, jeg har tilsyneladende fuldstændig misset det her indlæg på bloglovin 😛 Men godt jeg så det nu så 😀

  3. Pingback: Året der gik # 2 | Oh My Gown

Leave a Reply

