Ebay kup

ebaykup21: Kjole 53 kr, 2: Kjole 53 kr, 3: Kjole 75 kr, 4: Loafers 34 kr, 5: Kjole 56 kr, 6: Kjole 80 kr, 7: Sandaler 53 kr, 8: Kjole 80 kr

Denne omgang ebay kup står vist i kjolens tegn. Og to par sko. Jeg elsker kjoler, og på ebay er de virkelig billige. Hvis jeg snart skulle til bryllup eller gallafest, ville jeg helt sikkert købe kjolen på billede 8. Og så ville jeg danse rundt ligesom hende pigen og være virkelig irriterende, og folk ville konstant få min kæmpe kjole i hovedet og øjnene og andre steder, men det ville være okay, for jeg ville se helt fantastisk ud. Suk.

One thought on “Ebay kup

Leave a Reply

