Dagens: Pink lady

IMG_4715IMG_4729IMG_4746PicMonkey CollageIMG_4737

// Læbestift Rimmel // Øreringe asos.com // Bluse Zara // Nederdel H&M //

Forleden spiste jeg is og shoppede udsalg i h&m med en af mine allerbedste veninder. Sådan en man altid kan regne med. Vi laver to vidt forskellige ting og har ikke rigtig nogen fælles referenceramme, men alligevel har vi altid noget at snakke om. Munden står aldrig stille på hverken hende eller jeg, når vi er sammen.

Vi fandt en øde sidegade til Strøget og tog billeder, for jeg synes altid, at det er så pinligt at stille sig op blandt mange mennesker og gøre klar til photo shoot, ha ha. Det er også hende, som jeg var i Nice med i januar måned, se bare her og her.

11 thoughts on “Dagens: Pink lady

  1. Så flot! Mit yndlingsoutfit fra dig hidtil, tror jeg – farverne i blusen er smukke og passer perfekt til din make-up og dit hår! Er vild med det!

Leave a Reply

