What’s really in your bag?

IMG_4415

Jeg har min taske med mig hver dag. Hvorend jeg går. Derfor siger min taske også meget om mig, ha! Jeg handler i Netto hver dag, jeg snacker meget, jeg har madpakke med hver dag, jeg har en skodtelefon, jeg bliver hurtigt rød af solen, jeg laver mange lister (over alt), jeg studerer psykologi, og jeg går åbenbart meget med sokker, ha ha. I magasiner og på blogs viser stilfulde piger altid deres taskeindhold frem, og det ser altid så fashionabelt ud. Men det er jo opstillet, så hvad er pointen så med at vise det frem? En taskes indhold fortæller noget om ejerens person, så derfor får I her min taskes (virkelige) indhold.

6 thoughts on “What’s really in your bag?

  1. Den er lige i øjet! Min taske er også fyldt med papir og gamle noter på noget jeg sikkert har glemt alligevel. Min taske ser kun ud som på de andre blogs, når jeg endelig tager mig sammen til at rydde ud i den…

Leave a Reply

