Streetstyle

IMG_3852IMG_3850IMG_3844Jeg fotograferer som sagt streetstyle billeder for Costume, og disse er mine tre seneste billeder. Jeg elsker, hvordan alle tre piger har en enkel, men alligevel speciel stil. Og hvor lækker er den røde jakke, ikke? Sådan én ville jeg gerne eje!

Det var med svedende håndflader og nervøse antrækninger, at jeg afleverede min 10 sider lange eksamensopgave i dag. For når den først er lagt i kassen, så kan man intet gøre. Det er ude af ens hænder, og det er en forfærdelig følelse. Mens man skriver, har man en følelse af kontrol, men i den efterfølgende måned er der intet andet at gøre end at vente. Og ventetid er ikke populærtid. Nu må vi se. Opgaven blev helt okay, men var virkelig svær at skrive. Meget, meget teoretisk. Nu: Sofa og intimtid med fjernbetjeningen!

 

2 thoughts on “Streetstyle

    • Hej Victoria. Hvor er det bare en fantastisk sød kommentar. Jeg sidder lige pt. med de vildeste tømmermænd og træthed ovenpå eksamensopgave- og fejring i går, så din kommentar er virkelig bare dagens optur. Tusind tak for det.
      Knus Emma.

Leave a Reply

